^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Watching animes ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2011. április 24., vasárnap

Toaru Majutsu no Index - 16-17 & 18

Nos, egy ideje nem írtam ide. Azóta újabb 3 részt lefordítottam. ;)
A 15-17.részekig az Angel Fall-os részeket láthattuk. Őszíntén szólva, nem voltam annyira elszállva tőle, de mégis csak kihoztak belőle valami érdemlegeset a készítők.
Kissé beletekinthettünk a karakterek mivoltába, és egy-két újdonságba is kóstolhattunk... deeee... erre nem térek ki részletesebben... Az anime jobban 'elmutogatja'.


És elérkeztünk a 18.részig, ezzel megint egy 'Új fejezet' nyílik. Visszatér a hőn szeretett Accelerator barátunk, akiről már egy korábbi bejegyzésemben tettem említést... és véleményt. Nos... nem éppen az a favoit karakter, tekintve mennyire elfuserált egy alak... deee.... azt hiszem adok neki még egy esélyt.
És már csak 6 rész maradt ebből az évadból.Bizony-bizony, rohamosan közeledünk a végéhez, ami után bele is fogok a 2.szezonba.


Igencsak mozgalmas egy hónap ez az április nekem, főleg az elkövetkezendő hét... Hiszen ahogy megfogadtam magamnak, ebben a csodálatos tavaszi hónapban lezárom a ToAru Majutsu no Index 1. évadjának fordítását.

Remélem továbbra is velünk tartotok! ^_^ És mindenképpen legyetek résen...... hamarosan meglepit kaptok. ;)

AnimeSOKKot mindenkinek..! ^w^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése