^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Watching animes ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2011. május 4., szerda

Toaru Majutsu no Index - "Minden kezdetnek van vége"

Ami egyszer elkezdődik, az valamikor véget ér.
Bizony-bizony... Elérkeztünk a végéhez. Bár még ezen kívűl van 2 teljes évad, úgy döntöttem, nekem itt a vége..... Sajnos, több értelemben is...
"Az AnimeDragon.hu és csapata végleg feloszlik!"

Igen... sajnos, ahol eddig dolgoztam, úgy döntöttünk, hogy végleg abba hagyjuk a munkánkat. Sok-sok hétnyi bajlódás és bizonytalanság szülte meg ezt a döntést. Sokat tárgyaltunk a csapat/oldal sorsáról, hogy hogyan lehetne megmenteni az egészet.... de sajnos arra a következtetésre jutottunk, hogy nincs értelme folytatni az egészet.
Én személy szerint se nem támogattam, se nem elleneztem ezt a döntést. Persze minden tőlem telhetőt megtettem annak érdekében, hogy tovább lehessen vinni ezt a kemény munkával felépített 'világot'... Ám ennél többet sajnos nem tudtunk kihozni belőle.
Nagyon sajnálom, hogy így alakult az egész... Hiszen egy csodálatos, élményekkel teli időszak volt ez számomra, amit az AnimeDragon Fansub Team fordítójaként tölthettem el. 2011 januárjától egészen májusig élvezhettem eme légkört... amit nem bántam meg, hogy elfogadtam. Életemben ez volt az első alkalom, hogy egyáltalán komolyabban foglalkozhattam az anime-fordítással, ráadásul egy csapat tagjaként is... Rengeteget jelent nekem ez az időszak... Sok új dolgot tanultam, amiket egyszerű anime nézéssel nem él meg az ember. Kellemes légkörben lehettem a csapat többi tagja között, rengeteget nevettem (sokszor könnycsordulásig). És ami a legfontosabb:

Rengeteg ember elismerését kaphattam meg a munkámért, ami őszinte boldogsággal töltött el.

Nem túlzás azt mondanom, hogy életem egyik legvidámabb időszaka volt ez számomra, amire biztosan mindig örömmel emlékezem majd vissza. Hiszen nem minden ember mondhatja el magáról, hogy segédkezett az anime és manga világban, még ha csak egy kis töredékével csak...

Ám... ennek az ideje lejárt. Sajnos, el kell búcsúznunk ettől a kellemes dologtól, ami ennyi ideig kibírta. Sajnos meg kell válnunk azoktól is, akik biztattak minket. Köszönöm a csapatom nevében is, hogy kiálltatok mellettünk!
Köszönöm, hogy figyelemmel kísértétek a munkáimat, és kitartottatok mellettem, mint fordító mellett, és biztattatok engem!
Valamint köszönöm a csapattársaimnak is, akik segítettek-támogattak engemet mikor szükségem volt rá, tanácsokkal láttak el ha hibáztam, és ami a legfontosabb.... Köszönöm, hogy velük dolgozhattam.

Miyako-san voltam... Immár utolsó Fordítói bejegyzésemmel... Amit az AnimeDragon alárendeltjeként írok.
AnimeSokkot mindenkinek továbbra is, Kami-sama legyen veletek. :) 

Sayonara... minna! ^_^


Emlékezzünk: 
Toaru Majutsu no Index Opening 1
Toaru Majutsu no Index Opening 2


2 megjegyzés:

  1. Én pedig szeretném megköszönni az oldalon végzett munkádat. Tudom nagyon jól, hogy nem miattad történt ami történt, mert az Index pont úgy haladt ahogy terveztétek (az más kérdés, hogy a tagok többsége nem tudott erről). De nem változott volna semmi akkor sem ha tudják, hogy készül a felirat. Ez sajnos látszik abból is, hogy mennyien köszönték meg a munkátokat :S . Remélem valamelyik Animés oldalon még összefutunk, további sok sikert az életedben. Mindörökké éljenek az Animék (^_^).

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm neked, hogy velem/velünk tartottál a fordítások alatt. Sajnálom, hogy nem tarthatott tovább az oldal munkálata... De hát nem minden sülhet el úgy, ahogy azt szeretnénk. :)

    Remélem én is, hogy még 'találkozunk' más oldalon is... :) Még1x, köszönöm, hogy követted a fordításaimat. :) Sokat jelent nekem. :)

    Anime 4ever ^_^

    VálaszTörlés