^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Watching animes ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2011. május 11., szerda

Manga fordítás - 'Mert olyan is van'

Kimi Sae mo Ai no Kusari | 1.fejezet és egyebek
AnimeAddicts-ra felkerült egy még régebben fordított mangám első fejezete, amit még anno a Kuroyume Fansub indulásakor csináltam meg... (az oldal már nem működik). Mivel csak 1 chapter-t csináltam meg, ezért gondoltam, illene teljesen lefordítatni az egész kötetet. Szóval, most, hogy AnimeDragonnal "nincs munkám", kis időtöltésként ezt fogom csinálni. Bár nem tervezem más mangák fordítását is a közeljövőben, de ezt az egyet mindenféleképpen befejezem, ahogy időm adja.
Az első fejezetet itt olvashatjátok/megnézhetitek: KATTINTS IDE!
Kis ismertetés:

Címe: Kimi Sae mo Ai no Kusari 
Év: 2003
Hossza: 2 kötet
Műfaj: romantikus, fantasy, shounen

Szerintem jól sikerült manga, egy igazán jó mangakától, aki a shoujo műfaj egyik legjobbja. (Shinjou Mayu).
A rajzolás adja a hangulatot. Én úgy gondolom egyszer érdemes elolvasni, hiszen nem az a tipikus "jajj de rózsaszín" története van. :)

Ezen kívűl lesz még egy manga, amit szintén régebben kezdtem el. Egy 1 kötetes kis könnyed Slice of Life, ami kis kikapcsolódásnak igazán jó.
Ezt a mangát is beküldöm AnimeAddictsra, amint kész az egész kötet.

Címe: Aruku Hito 
Év: 1992
Hossza: 1 kötet
Műfaj: seinen, slice of life

Egy középkorú férfi a főszereplő, aki feleségével egy másik városba költözött. Felfedezésre indúl az új környezetbe... és egy-két jelenetet láthatunk az ő napjából.

Ne várjunk nagy elgondolkodtató jeleneteket ettől a mangától. Ez mindössze egy könnyed kis 'valami', amiben akár mi is lehetnénk a főszereplő. :)


No, mára ennyi. (^_^) Még jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése