^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Watching animes ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

2011. május 11., szerda

Darker than Black | 'ROBBANÁS'

Mondtam már, hogy végígnéztem ezt az animét is nemrégen? Nem? Hát most mondom.:D
Igen, ez az anime is most már ott landol a Befejezettek között. VISZONT! A kedvencek közé is belopta magaát, ami nálam nagy szó. Miért? Mert nagyon ritka, hogy a TOP 5-ös animék megváltoznak nálam, ergo, erre már nem volt példa jópár éve.
Nálam az 5 favorit már évek óta így néz ki:
1.Fullmetal Alchemist
2.Death Note
3.Chrno Crusade
4.Vampire Knight
5.Koi Kaze

És most még is, a 2.helyet megszerezte magának a Darker than Black. Ezzel igencsak megváltozott a lista, nemigaz? Lehet, hogy nem olyan nagy dolog ez másoknak, de komolyan.... Ilyen animét régen láttam, ami ennyire elvette volna az eszemet. Merem állítani, az 1. heylért is versenybe szállhatna, mert utoljára tényleg a FullMetal Alchemist után érezte ekkora 'vonzalmat'. Elfogult lennék? Lehet. Beteg, animefüggő? Mindenképpen. :D
Megemlítve még kicsit ezt, annyira belehabarodtam magába a karakterekbe, a zenéjébe, hogy tovább vonultam a téma boncolgatásában, ergo, lett egy új, kedvenc együttesem is, ami nem más, mint az Abingdon Boys School . Ők készítették az 1.openingjét ennek a nagyszerű animének. (Sőt, a D.Gray-man 1.openingjét is. Nemsemmi, ugye? :D)
Nem is kell mondanom, fülbemászó. Egyszer sem tekertem el az epizódok elejét. Nem bírtam megunni. Így kutakodtam, és végül oda jutottam, hogy az összes számukat letöltöttem. Nem bántam meg... :)

Egy kis ízelítő:
Abingdon Boys School - Howling (DtB op, teljes verzió)
Abingdon Boys School - Nervous Breakdown

Összegezve.... Szuper anime, szuper openinggel. AnimeSOKKot mindenkinek! ^w^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése